08.57

Godmorgon!
Blev inget skrivande igår, baaaad bloggare, jag vet! Men jag hade ingen lust att skriva någonting bara, och man måste ju inte göra det. för jag är faktiskt ingen storbloggare utan en liten vanlig skitunge.

Igår var det iallafall skola, dagen började med minnesstund för Fredrik, usch. Stark familj som var där iallafall, dom visade sig extremt starka. bra gjort. Sen rullade dagen på och på sista lektionen webbdesign så fixade vi sovmorgon idag evelina och jag, ehehe skönt. Sen på kvällen var det träääääääning, va ett tag sen sist eftersom jag var sjuk förra veckan. Var mest svettig av att det var så sjukt jävla varmt inne i hallen, 20 pers på 20 kvadratmeter UTAN luftkonditionering. Okej, lite större kanske västra skolans gymnastikhall är, men inte mycket.

Idag är det tisdag och vädret ser så tråkigt ut så jag tror att jag dör. Det skulle vara sol i söndags - icke, det skulle vara sol igår - icke. Det skulle vara sol idag, verkligen icke. Vädret bara ändrar sig hela tiden och det gillas verkligen inte ifrån min sida. Men nu ser det ut som att det ska vara sol typ resten av veckan enligt kurren och andra väderkällor också. Svik mig inte nu, jag vill ha vår!

Går i skolan mellan 10.05-14.10 idag tror jag, och då ska jag hinna med tre lektioner och en lunch, kämpigt.
Men nu borde jag faktiskt göra mig iordning, det tar imot men jag är väl illa tvungen. Vill bara ligga inne och kolla på film i bästa myskläderna hela dagen med håret åt alla håll, men det håller inte.

Kommentarer
Postat av: Josefina

Ibland så har man ingen lust bara =)

2009-03-17 @ 12:23:07
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Händer idag då? :)

2009-03-17 @ 14:15:59
URL: http://sophiaholmqvist.blogg.se/
Postat av: sarah

haha, jag tyckte att jag kände igen dig :D

jag bor också här

2009-03-17 @ 14:34:42
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0