17.27

Nu är jag hemma efter en heldag i en annan del av köping.
Matchen förlorade vi tyvärr, med 3-0. Men det är inte mycket och sura över, det var ett div.2 lag vi mötte. Så ganska bra ändå.


Var farligt hungrig när jag kom hem, eftersom vi åkte kvart i 11 och spelade vid 1 så var det svårt och äta. och jag är hungrig som en gnu runt tolv även jag ätit frukost halv 10 och nu spelade jag match på det också. Tryckte i mig 2 bananer innan och en efter men det var allt. Gottgott med mat när jag kom hem vill jag lova, det tackar magen för!

Vet inte vad jag ska göra nu, antagligen just ingenting, sitta här och mysa ner mig i soffan bara kanske. Måste ta mig hem till mamma sen också, känns ganska jobbigt. Men imorgon är det ju faktiskt skola igen, helgerna går på tok för fort, usch..

Nej, Puss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0