17.59

Idag har jag varit i skolan, jag mådde bra typ halva skoldagen, alltid nått. men jag var kvar hela. bra emma! tack. När jag kom hem mådde jag illa och spydde nästan, men bara nästan. Så det är ju också bra. förövrigt fryser jag och vill inte vara sjuk. Hoppas verkligen inte att någon jävla magsjuka är på G.

Förövrigt så ska jag till Mc Donals för andra gången idag. så otaggad. Men vad gör man inte för sina medmänniskor. Första gången var det med carro, jag hade helt enkelt inget val. Och nu vill mamma att vi åker och tar driven. Jag är inte sugen för 5 öre men får väl se, något kanske jag får i mig..

Får väl hoppas att jag orkar med skolan imorgon, men det är klart att jag gör?
Hej oseriöst inlägg, och hejdå bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0