21.06

Ingen skola idag, huvudvärk, lite feber, jävligt ont i ryggen osv osv osv..
Var barnvakt åt min syster förut, hon har migrän och mamma tyckte inte hon skulle vara själv. Hon köpte med marabou och en tidning och körde mig till Sofie. Där var det nästan skönare än här, låg i hennes soffa med 4 prydnadskuddar och 2 vanliga dunkuddar. Över mig hade jag hennes enormt sköna duntäcke, går inte och förklara hur skönt det är. Kollade på High School Musical 3, ehee. Sen.. ja sen somnade jag och vaknade när mamma ringde på dörren.

Nu mår jag illa och tänker sova, får se om det blir High School Lindengymnasiet imorgon eller inte, hoppas att jag vaknar upp och mår bra iallafall. Imorse vaknade jag 20 över 6 och kunde inte somna om, huuuvuuudvärk. försvinn.
Luddigt inlägg, jag gillar det. hejdå

Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Nice blog :) MANY HUGS DELANIE!

2009-03-11 @ 11:18:46
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0