21.06

Nu är jag hemma och har satt mig i min älskade soffa!
Träning stog som sagt på schemat och träning blev det, kom hem runt kvart i 8 och har sen dess duschat och ätit.
Kom och tänka på att det blivit mycket träning nu, förra veckan vart det 5 dagar. och den här blir det i stort sett samma, fast på torsdag blir det vattengympa, hehe.

Hade en till fundering förut, att jag äter som en häst numera, åt världens lass med stuvade makaroner och falukorv i skolan förut. Försökte spela mätt efter även jag egentligen fortfarande var hungrig efter en karlportion. Så jag åt när jag kom hem sen igen, såklart. Som vanligt. Jag äter hela tiden och går och längtar tills jag får äta, varesig jag är hungrig eller inte. Imorse åt jag frukost vid kanske halv 8, ordentlig frukost som vanlig. Klockan 9 i skolan var jag vrålhungrig? då måste väl ändå nått vara fel.

Nu har jag precis ätit gröt och en stor fet god chokladmuffins, supergod var den. Men jag borde inte ätit den. sa till mamma förut när hon skulle och handla med sofie att " du kommer handla godis eller något annat onyttigt" och fick till svar att nej, usch det skulle hon verkligen inte idag. när jag kommer hem har hon köpt godis och 4pack med stora muffins, hehe. duktig mamma!

Nej, andra avenyn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0