21.29

Nu sitter jag i soffan och dunkar musik, igen. Det är mitt nya fritidsintresse tror jag. Jag gillar det!

Funderar på o gå och lägga mig, har ont i både hals och knä. Härlig blandning, båda började efter matchen iallafall. hrm. Fast knät vart värre nyss, gör ont när jag böjer mig ner ;/ får gå med stelben, men det är nog bättre imorgon. Och halsen, den har jag fan alltid ont i känns det som, speciellt på kvällarna. Jag vill operera bort halsmandlarna, eller hela halsen!? Nej, men halsmandlarna tycker mamma jag ska ta bort. kanske vore något..

Nej, nu ska jag tusiken göra mig iordning och sova mer än vad jag sov i natt. Dvs. mer än 4½ timme. hoppas hoppas.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas du får en bra vecka :)!

2009-03-02 @ 13:30:13
URL: http://monans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0