21.36

Idag har jag hunnit med att sola, ätit så mycket pannkaka så det enda jag ville göra sen var att spy (mådde illa i flera timmar) och varit på bandy.. Ja det var väl det!
Bandyn kom vi hem ifrån för ett tag, kvbs förlorade tyvärr. Kallt som fan blev det, bara jag som frös tror jag, men jag frös nog för allihoppa. Brrr! så nu har jag hoppat i fleecetröja, mjukisbyxor och fårskalletofflor, underbart.

Imorgon bär det av på UF-mässa i Eskilstuna, vi har dock inget UF företag utan ska bara kolla och se hur det går till så vi vet tills vi går i 3:an då det förhoppningsvis är våran tur.  Bussen avgår klockan 11 och åker tillbaka klockan 16, så det blir sovmorgon imorgon, skönt. Dock måste jag duscha och tvätta håret och allt imorgonbitti. Finns ingen möjlighet till att orka göra det nu, det känns som jag har en hel sandlåda i mina ögon. Borde nog sova snart, men det känns lite trist.

Har inte mycket mer och tillägga där, så vi säger det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0