21.37

Nu har jag sovit på soffan & så har mamma och jag kollat på Wipeout och skrattat så vi gråtit, nästan.
Snart ska jag sova, dock inte på soffan den här gången utan i sängen. Jag har varit trött sen klockan 5 och det bara kliar i ögonen, huvudvärken går inte heller över. Av tabletten började jag bara svettas (antagligen feber som gick ur kroppen?) eller så svettades jag bara ändå, jag är en svettlök, jag erkänner!

Nu ska jag kolla lie till på sanningens ögonblick, om jag orkar. Sen blir det sängen och hoppas att morgondagen blir en bra dag, hoppas hoppas. Jag menar, hoppas kan man ju alltid?

Föresten, vad är det för snö? Nu? mars? Nej, nu ska det vara sol och 15 plusgrader så att man kan sitta och steka med en coca cola och solbrillor i vårsolen. steeeeekhett.


:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0