21.50

Nu har jag och halv katrineholm kört vattengympa, dock var det kanske många för att vi var där, men ändå. Dem visste om att vi skulle vara med och trodde att tanterna skulle äga oss, men icke säger jag. BIG NO NO! Får väl se om det blir någon träningsvärk imorgon, vet att jag hade det en annan gång när vi körde 10 min med handbollen, hehe. Kändes lite i armarna idag faktiskt, men får väl se..

Anna och jag har även planerat vattengympa i hennes pool i sommar, asnice. Vi ska ha hög musik och hålla varannat pass. Sol ska det vara också, det blir ju suuuper!

Känner mig rätt trött och seg och trög så ska nog när som helst gå mot sängen, bara mamma blir färdig på toan så att jag kan borsta tänderna. Börjar inte förens halv 1 imorgon,(slutar halv 2) så egentligen behöver jag inte sova, men är man trött så är man.

Godnatt, Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0