23.52

Mamma och jag bjöd ner oss själva på fika hos mormor & morfar på eftermiddagen, självklart var vi välkomna och fick alldeles för mycket gott att tugga på. Bullar, kakor, läsk, glass.. mums!

När vi kom hem tog vi tag i källaren, har redan varit 2 eller 3 vändor till tippen med 2 fullproppade bilar, en gång var det med släpkärra också. imorgon blir en till sväng dit. Vi har så mycket skit och snart är det dags för flytt, glurp.
Hittade mycket gamla söta saker där nere iallafall och vi fick ihop en hel del att åka till tippen med, alldeles för mycket. Det jobbiga är att det mesta ligger i kartonger. I kartongerna är ingenting sorterat utan allt ligger bara nerslängt. Allt från mina älskade kalle anka tidningar till min kära freestyle ligger i kartongerna. Men det är väl bara att sortera imorgon. Nu låter det som jag tycker det här är en pina, men icke säger jag bara. Jag gillar att sortera, ja jag är lite underlig.

Iallafall, sen har sofie kommit förbi med pizza som vi tryckt i oss och jag har druckit upp minst 1 liter cola själv, gotti. Inte bra det här, igår åt jag ingen riktig mat på hela dagen och idag äter jag massor, men det jämnar väl ut sig, kanske.. Nej imorgon blir det en stor tallrik broccoli tror jag allt, kanske en promenix på det också.

Mamma ligger och sover i andra soffan just nu, eller just nu hon har nog legat där och sovit i 2 timmar snart. Märkte inte att hon sov förens efter lång tid. Tyckte hon var ovanligt tyst men brydde mig inte om det, sen frågade jag henne någonting utan att få svar. Brydde mig inte om det utan tänkte att hon kanske inte ville svara (orkade inte vrida huvudet 50grader och kolla) men sen efter någon minut slog det mig att hon kanske sov, och visst gjorde hon det. Tråkig som hon är. Men å andra sidan är jag också trött, väldigt trött. har varit trött och seg hela dagen.

Hade inte tänk och skriva något inlägg eftersom jag inte har någon som helst lust längre, men så tänkte jag bara skriva en eller två meningar och berätta att jag lever. Det slutade i det här inlägget? Jag bara slumrar..

Nej, Det här håller helt enkelt inte.
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0