21.37

Ville bara tala om att imorgon flyttar jag, och mamma talade om att internet typ blir flyttat om en månad? Huh? Får väl se om internet där funkar, fanns någon grej såg jag eller så kanske någon snel granne har något öppet nätverk som man kan koppla upp sig på. Det vore ju underbart, för annars kommer jag ha väldigt tråkigt känner jag..

Eftersom vi har flyttat det mesta, alla kläder, allt porslin och köksgrejer förutom 2 glas, en mugg, en sked och en smörkniv och ja, det mesta, så fick det dagen till ära bli att köpa en familjepizza och åka ner och äta med mormor och morfar, jag var hungrig så jag trodde jag skulle dö då jag inte ätit någon ordentlig mat på hela dagen, Så slutade med att jag fick ont i magen så jag trodde jag skulle dö av det istället, låg med världens magknip och frös så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så det kan bli p.g.a mat. Mat är min bästa vänn!

Men ja, tänkte bara tala om det, att man vet aldrig när jag hamnar framför en dator igen :) Ehehh.
Jag är trött och fryser, så snart är det nog en sovandes Emma i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0