heyho

Guttemorgon.
Idag är en dag när jag verkligen inte känner för att göra någonting. Vill bara sitta här o vara äcklig hela dagen. men kan jag det? Nej, precis. Jag måste till skolan för o ha en tråkig lektion, en jävligt lång lunchrast, någon trafiksäkerhetsutbildning eller vad det var nere på duveholm för att sen ta mig tillbaka till skolan 15.45 för att ha en äcklig jävla redovisning som jag knappt har börjat skrivit än. O den ska vara mellan 5-10 min lång. Good luck!
Måste skriva den nu, så jag iallafall har några väl valda ord att framföra om Gröna Lund i världens tråkigaste ämne.
Not happy to be me idag alltså.
Nu måste jag få något gjort. Pues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0