MAN UNDRAR JU?

Ibland, eller ja för det mesta så undrar man ju vad det är för jävla lärare man har. Idag klockan 15.45 skulle jag ha en redovisning såsom endel andra i klassen också som har hamnat lite efter. Tog mig tillbaka till skolan hur jobbigt det än var. I skolan är det bara jag o sanjin, dem andra tänkte tydligen inte göra det på den här omprovstiden heller? Iallafall, när cirkus 15 minuter har gått och ingen gitte dyker upp går jag ner och kollar vad som försigår. Då sitter hon i möte, typ utvecklingssamtal med någon elev!? fick iallafall prata med henne sen och får höra att "jaha, vad vad det ni skulle redovisa igen?" när hon har sagt att det var nu och här vi skulle redovisa flera gånger. Sen säger hon att hon har en till elev hon ska ha samtal med nu och ber oss vänta en halvtimme till!?
Vad tänker hon med. tror hon skolan är mitt liv? tror hon att jag gillar och vara här? tror hon att jag har all tid i världen? Svaret på alla frågor är såklart NEJ! nej och åter NEJ! Sånt här gör mig sur. MAN UNDRAR JU!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0