this is stupid, i'm not stupid

Nu ska jag ut på en promenad med hög musik i mina öron. Det behövs ibland. Att jag ser ut som ett jag-vet-inte-vad, det struntar jag i. för det är söndag och jag orkar inte göra mig iordning för att gå och bli svettig och sen hem o sätta sig här i soffan igen. det är vad jag kallar ovärt. slöseri. slöseri med tid. slöseri på energi, slöseri på smink, slöseri på el (plattång), slöseri på shampoo till en hårtättning osv osv. rent slöseri helt enkelt. Hoppas jag inte möter någon jag inte vill möta, vem nu det skulle vara? Det är en svårlöst gåta som ni kan klura på.
Nej, nu ska jag klä på mig ytterkläderna o traska iväg med mor min vid sin sida som tydligen även hon ville vara hurtig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0