-

Jag förstår inte varför det inte blir några mellanrum/styckeindelningar ah ni fattar i mina inlägg. även jag gör det så sätts allt som en enda lång uppsatts som man knappt orkar läsa. det är ju lite tragiskt faktiskt. för orkar man inte läsa så finns det ju ingen mening med o skriva? eller ja det är väl för o skriva av sig iochförsig.
Snön bara yr ute och nu tänker jag ta mig någonting att äta, lunch. för att den göra sig iordning för att gå till skolan för två jobbiga lektioner. egentligen behöver man inte göra sig iordning så mycket i sånt här väder för man blir lika ful när man går utanför dörren som man var innan man gjorde sig iordning men några andra kläder än sovkläderna kanske vore något o sätta på något annat 'än det här spökliga face't kanske också vore något.
Men först, MAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0