athletic girl

Jag orkade inte riktigt kolla på någon film som jag inte har sett och då var tvungen att anstränga mig för att förstå nått av så det blev helt enkelt att se på björn gustavsson, Så nu har jag fått skrattat av mig ordentligt. Mamma frågade flera gånger vad det var med mig, hehe.

Nu är det GE-galan i friidrott på tv:n, det är när jag ser friidrott som jag inte riktigt förstår varför jag slutade med det? himla dumt.. Det var kul och jag var inte så himla pjåkig, jag var ju tillochmed i "sörmlandslaget", haha. Ställde upp i kula på ett DM och kom trea. Haha kula liksom? första gången jag var med i kula då tror jag. Jag har även a lot off medaljer ifrån längdhopp och löpgrenar. Det kanske hade vart jag som stått där i Globen nu? nej så långt ska vi inte gå. men det var dumt att jag slutade iallafall, för jäklar vad fit jag var på den tiden(dock ganska mager, trotts att jag åt ääännu mer än vad jag gör nu) Men vältränad som Usain Bolt (nästan)

Men nu ska jag sluta skriva om tråkiga saker som ingen bryr sig om iallafall, istället bjuder jag på en bild på en senig ganska snygg tjej. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0