moorgon

Sitter här och är trött ( frågan är vad jag gör uppe när jag börjar halv 1?) Kanske för att jag är värdelös på att somna om? kan vara så. aja anyway.
Det är typ snökaos ute, och helst av allt vill jag inte gå ut idag, kanske inte ens kan gå ut. Kanske inte får i mina stackars fötter i några skor. Den högra är helt vätskefylld!? hm får väl gå i tofflor annars, skönt!
Senare blir det kanske en sväng på gymet, det är nu jag sätter igång så att säga, eller? Mamma kommer säkert tvinga med mig, så vad gör man inte för sin mor..
Jag åt frukost för typ 45 minuter sen och nu är jag hungrig? inte helt normalt kanske. men jag blir sån när jag tränar. Jag kan äta som en 150kg karl. inte helt okej.
Snygg morgontjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0