Return the favor

NUUU funkar blogg.se nyss funkade det inte igen, stört.
Har varit och tränat nu, rätt görskönt faktiskt. Sen går det ju inte direkt helt hundra när jag inte tränat på evigheter och är rädd p.g.a alla omständigheter och kanske inte borde vara med på närkamperna, meeeen, det funkar.Det är ju kul liksom!?

Föresten, är det normalt att en tå punkterar sig själv? innan träningen var båda tårna blå och efter var vänstra strumpan blodig och när jag tog av den såg jag att blodet forsade (nästan) blodet under vänstra tånageln har alltså tagit sig ut så nu är det väl bara och vänta på att nagelhelvetet ska lossna. Den högra därimot är så blå så att den är svart(!?) och även foten har blivit blå/grå, känns kanon. tummen upp(Y)
Jävla tjat om mina tår föresten.. man undrar ju

Nu har jag precis druckit namnam the/te/tea (jävla stavning) och ska nog krypa till kojs, synd att jag inte fick plats i en hundkorg med tak föresten, det ser så himla mysigt ut. Jag får istället lägga mig i min egna säng, som vanligt.
Imorgon börjas det halv ett och det känns så grymt jävla skönt för och utrycka sig på helt rätt sätt.
GOOOODNATTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0