Summer love

Nu har jag varit duktig idag tycker jag, gått långpromenad, vart på Kvantum med Elin och fått nått skolabete gjort iallafall (dock måste det skrivas en rapport nu också, hrmpf..) och sen tränat fotboll, så nu sitter jag nersjunken i soffan efter en skön dusch och lite mat.
Ska snart gå och lägga mig tror jag, ska bli riktigt skönt, är rätt trött känner jag. Imorgon väntar ytterliggare en ledig dag, underbart. men imorgon ska jag träffa Anna en stund tror jag, hon får förgylla min dag, det tror jag hon lyckas med, hehe. Ska få lite annat fixat också, men det tar jag då :)
Nu ska jag gå och dejta kudden, Godnatt!


Jatack, varmare väder vore inte fel nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0