too bad

Det finns ju så jäkla mycket annat och göra än o plugga, bl.a. sjunga halsen av sig. gööörkul.
Kom på nu att det suger ganska massor att PH är slut. Tur att det är familjen annorlunda och spårlöst iallafall, det kommer förgylla min kväll. Och PMFC-papprerna förståss.
Jag har kärat ner mig i lååååten, inte för att den är speciellt ny men den gör mig gott iallafall.

Am I supposed to put my life on hold
because you don't know how to act
and you don't know where your life is going
Am I supposed to be torn apart, broken hearted, in a corner crying?
Pardon me if I don't show it
I don't care if I never see you again
I'll be alright
Take this final piece of advice and get yourself together,
but either way baby, I'm gone
KAN NÅGON FÖRKLARA FÖR MIG VARFÖR DET INTE BLIR NÅGRA RADBRYTNINGAR, ELLER VAD DET HETER? ALL JÄVLA TEXT SITTER JU IHOP

Kommentarer
Postat av: CM's webbdesign

om du går in på där du skriver inlägget i hthlm, skriv <br> mellan där du vill ha radbrytning. då funkade det för mig :D

2010-02-08 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0