Turn the lights on

Godmorgon!
Vaknade av lite drömmar inatt med, dock inte mardrömmar som igår.
Har nyss ätit lite frukost och nu funderar jag på att fira in fredagen med endera en halv semla eller lite glass? vore rätt gott måste jag säga.. nånting lär jag iallafall hinna ta innan jag går till skolan.

Det känns så himla gött med fredag idag, helgen lär bli lugn tror och hoppas jag, jag skulle mer än gärna glida omkring i mjukiskläder och käka godis hela helgen :) haha. Bara myysa runt. men det visar sig.

Nu tror jag att jag ska lägga mig och kolla på någon film, sköön-t. Jag skulle behöva en massage också, vart är alla mina massörer när jag behöver dem som mest!?

Just nu - lagom snygg tjej med spaghettihår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0