-

Okej, INTE skönt o gå. Det började snöa massa mer och jag såg ingenting, fick snö i ögonen och i hela ansiktet. snön liksom la sig som ett lager på ögonfransarna och vart vatten och sköljde mina ögon, det är inte okej!

På hemvägen gick vi förbi ica och handlade lite, självklart köpte vi en chokladkaka. Den var slut när vi kommit över vägen ifrån ica!? man undrar ju..
O där vart även den promenaden onödig, eller så tänker man som så att man gick för att få äta den där chokladen.. fast, jag hade ätit den även jag inte rört på mig på 1 månad. Men det har inget med saken att göra, det hör liksom inte hit.

Kvällen är även räddad med en massa på tv och kolla på, huuuuur skönt.
Ännu mer räddad blir den förhoppningsvis när jag varit och hämtat ut ett paket om cirkus en halvtimme, återkommer om det.



-Jatack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0