el problemo


Gick upp tidigt idag, ingen jävla aning om varför. Gick upp och åt frukost även fast jag var trött och nu är jag ännu trättare, bra start emma!
Idag visar termometern -20 grader. 20 JÄÄVLA MINUSGRADER. Brrr. Fast jag måste säga att jag gillar det, väldigt mycket dessutom. Speciellt när det är riktigt jävla kallt och solen lyser, det är bra underbart, visst!?
Det ger mig en känsla av fjällen, jag älskar o vara i fjällen!

Jag skulle behöva ta mig ner på stan, men hugostackarn har nog frysit fast, Hugo är våran bil och jag hatar hugo. Iallafall så får jag nog gå ner på stan, det är visserligen inte så långt, så jag borde klara av det. Smink skulle behöva inhandlas, mitt är förjävla dåligt, och slut, snart. Och sen skulle jag även verkligen behöva köpa hårfärg, mitt hår ser förtäääskigt ut, jag hatar det. jag skulle behöva klippa mig också, det var två år sen nu, äckligt jag vet, men jag blir aldrig nöjd när jag klipper mig, så där har ni anledningen!

Så, jag kanske ska klippa mig själv!? då får man ju som man vill och man borde bli nöjd? eller? neej?..nej
Sen till ett annat problem, jag vet inte om jag ska färga håret brunt eller ljust? Jag har ju rätt ljust nu, jag vet inte om jag gillar det. jag vill egentligen ha håret rätt enfärgat, det är lättast så. Men, jag vet inte. folk säger att jag ska ha så här!? så det kanske blir att färga utväxten bara. Jag kallar det EL PROBLEMO.

Fan vad jag pratar, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0