visst serru

Planerna för veckan ser rätt bra ut. Kanske fest ikväll? Trött Torsdag. Inflyttningsfest hos Jossan på fredag. Endera fira kusse på Lördag eller till Farmor o Farfars 70-års ferre, höhö. O det bästa o skönaste av allt? Mamma åkte till stockholm idag och kommer inte hem förens på Lördag någongång, FF liksom. Det jobbigaste av allt? Jag måste laga mat själv, bo själv i en fet lägenhet. leskigt. men, jag överlever, jag lovar. kanske

Tänkte ta en sväng ner till mumlan o murfar snart, fika lite, alltid gott. Men först, dunka musik på balkongen, sommar är bra.

Kommentarer
Postat av: linnéa

Ja, det är rätt nära där jag ska bo :D jag åker den 28:e augusti, när drar du? jag ska bo hos en brittisk/fransk familj med två tjejer, 8 och 13 år. hur ser din familj ut? :)

2010-07-28 @ 20:59:53
URL: http://liyah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0