-

Okej, för o göra en lång historia kort. Studenten den 12 Juni var min lyckligaste dag hittils, på flaket var jag som alldra lyckligast, aldrig varit så lycklig i hela mitt jävla liv. Dagen efter studenten den 13 Juni var den olyckligaste dagen i mitt liv. Tråkigt men sant. Jag får återkomma med mer info och bilder om/från dem senaste veckorna, nu har jag inte tid. solen skiner och JAG FYLLER ÅR! 19 jävla barre, det känns.. ingenting. Igår kom jag på att "visstfan, jag fyller år i morgon" ungefär så mycket känns det, mja..
Annars då? Nej precis. Livet rullar inte på. det står mest still, för andra börjar säkert livet nu. för mig slutade det. tyvärr. Jag är deprimerad. HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0