-

Idag ska jag ta mig till praktiken. Inte varit där sen på hela förra veckan och inte heller igår, det är illa. Jag har fortfarande feber och ont i huvudet men jag vågar inte ringa och säga att jag är sjuk längre, dem tror väl att jag är dum i huvudet då. Så idag går jag dit, får väl se om jag pallar trycket hela dagen eller om jag svimmar eller något. Ikväll skulle jag vilja träna också, det var även det länge sen. Så jag hoppas att det sker ett mirakel idag o att jag blir frisk som en nötkärna. Lunch har jag ingen heller föresten!? o jävligt flottigt hår. hm, vilka problem. det är bättre o vara hemma, då blir det inga problem. Man kan äta vad fan som helst o ha håret hur flottigt man vill. Grejen med håret är att jag försöker vänja det vid att inte tvättas så ofta. Jag tvättade det förra söndagen, sen i torsdags o sen nu i söndags igen, rätt bra för o vara mig. Tvättar det varje dag annars. Tur att jag varit hemma så ingen behövt se mig.
Nej, ovärdare inlägg får man leta efter, hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0