-

Man blir ju helt handlingsförlamad med lösnaglar, sms går knappt och skriva och datorn var inte speciellt mycket lättare det. O vad fan gör man när det kliar i örat?
Skolan gick i all världens fart och Elin både hämtade mig innan och skjutsade hem mig efter, galet skönt o slippa gå. fast idag hade det ändå vart rätt skönt i det sköna vädret, men ja, vem tackar nej till skjuts? När jag kom hem fick jag även se att pk-värdet även var superbra nu med så nu ska jag inte tillbaka förens om 5 veckor, gaalet skönt. Sånt gör mig glad.
Jag är på så galet bra humör idag, kvällen kommer bli grym. Jag är nästan övertaggad. Nu ska jag göra mig iordning lite smått. Men håret fixas nog hos elin sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0