klag klag

Praktiken avklarad. Jag kommer bli förtidspensionerad om det ska fortsätta såhär, mina knän värker och det känns som dem ska böjas åt fel håll, gör megasuperduperdunder ont. Och ryggen gör fortfarande ont, fast ännu ondare.
Och jag som har träning om cirkus en timme, får väl se hur det slutar. Endera känns det inget alls eller så kan jag helt enkelt inte vara med hela träningen, det är ju ingenting jag kan veta innan, det visar sig.
När vi ändå håller på o snackar strunt här i min värdelösa blogg kan jag väl passa på o säg att det känns som jag håller på o bli förkyld o ont i halsen, igen ja. det suger ju lite det också.
Så nu tycker jag att någon vänlig själ ska komma och ta hand om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0