lose control

Någon som kan förklara för mig varför banken har så konstiga öppettider?  Stänga tre? men på torsdagar har man öppet längre? Torsdagar liksom, varför inte tisdagar. som idag när jag var där vid halv fyra. nej då var det stängt, totalt closeat. sur man blir..
Nu är jag proppismätt och ska träna om sisådär 50 minuter, det ser illa ut, jag får springa till träningen så kanske jag slipper få håll på träningen, då får jag det ju innan istället, mycket bättre.
Måste kasta på mig alla kläder nu, mycket kläder annars fryser man ihjäl, dem första 5 minuterna iallafall för sen blir man så svettig så man måste simma för o hålla sig vid liv istället (om man heter Emma Larsson iallafall..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0