All night long

Sömnlösa nätter gör mig galen, nu för tiden är nästan alla nätter mer eller mindre sömnlösa. Jag är trött, behöver sömn, men kan inte sova. Vilka jävla problem.
Ett annat problem är att jag varken orkar plugga eller vara i skolan för diverse olika saker som inte en jävel ska få veta, eller?!
Ett tredje problem är att jag inte vet vart jag ska ta vägen, att tårarna rinner när jag vaknar, att tårarna rinner när jag ska sova.
Om jag skulle räkna upp alla problem jag har just nu skulle det flera dagar, och det har jag ingen lust med. Så det får duga med de här.
Jag vill sova nu, och vakna imorgon vid 11, uppvilad och piggare än någonsin, på bra humör, frisk fysisk, frisk psykiskt, taggad på vad onsdagen har att erbjuda osv osv.
Kommer jag det? nej, jag kommer kanske somna snart, vakna efter någon timme, ligga vaken i några timmar, för att sen kanske eventuellt slumra till några minuter till för att sen tröttna på att inte kunna sova(!?) och ligga vaken och glo upp i taget istället. Låter underbart, nej. Men det låter som vanligt, och det har inte blivit bättre nu..
:'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer : ( ?

2010-05-18 @ 23:42:50
Postat av: emma

Alldeless för mycket..

2010-05-19 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0