fussballl

Om cirkus en timme ska jag iväg till samlingen, glurp!
Taggad för match är jag iallafall, perfekt matchväder, SOOOL! Tur att något gör en glad iallafall.
Tänkte nog ta och packa väskan när som helst här också, vilken känsla va, o packa väskan för match liksom? aaaah, det var ett tag sen. O sen ska jag trycka i mig lite mer halstabletter, såklart så har jag ont i knät, ont i halsen och är snuvig idag bara för att jag ska få spela match, men hindrar det mig? nej inte direkt. Vad gör det om jag blir sjuk, behöver iallafall stanna hemma från skolan FÖR ATT PLUGGA. det är ju förjävligt. Nej, så sjuk tänkte jag inte bli.
Nej dags o sätta fart antar jag!
Resultatet kommer upp här sen. om det blir 10-0 till dem eller 10-0 till oss, det visar sig.

Kommentarer
Postat av: natta

aaa vi får verkligen hålla tummarna :D

2010-05-17 @ 18:57:46
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0