pussilaago

Ligger i sängen fortfarande. Va uppe och hämtade frukost förut o la mig här o åt den o här ligger jag kvar och lyssnar när regnet smattrar mot fönstret. Orkar inte gå upp.  men det jobbiga är, jag måste gå upp. om typ en timme ska jag vara på backavallen för att jag är så fruktansvärt snäll och ställer upp som bänknötare, det är lite jobbigt, för jag blir så sugen på o spela. men det funkar. Är mot Flen idag dessutom, deeeeerbyyyyy! hoppas dem krossas. En seger skulle behövas efter 2 förluter i både div3 o div4, lite sugigt.
Efter matchen ska jag ta mig till en affär, om jag så ska cykla i spöregn så ska jag ta mig dit. O antagligen blir det så eftersom även mamma var ute o röjde igår, typ. På affärn ska jag köpa så jävla mycket onyttigheter som finns. För ikväll tänker jag ligga i soffan, kolla på tv, äta massa godis och chips och dricka en jääkla massa läsk till det. Där tänker jag bara ligga. o vet ni? jag ser fram emot det, jag längtar till kvällen. länge sen jag bara låg hemma i soffan o moffade en helgkväll. så så blire. pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0