sleeeeppping

Shoppade lite för mycket igår i Norrköping, eheh, sånt som händer. shit happens så att säga.
Nu är jag hemma från skolan, eller har vart det ett tag. Helt ovärd skoldag, ingen lärare kom på första lektionen? o hon ska vara finansministerns fru? Han borde skämmas över henne. Hade jag vetat det hade jag såklart inte vart i skolan, speciellt inte med tanke på att jag sovit som en häst inatt (dåligt) cirka 2 timmars sömn skulle jag tippa på att jag fått. Kunde inte somna först. vaknade sen runt 2 och trodde det var morgon!? låg vaken till typ halv 4, sen vaknade jag strax efter 4 igen. låg vaken till 6 och somnade jag om till 7 då jag var tvungen o gå upp. Man undrar ju. Nu är jag tröttare än tröttaste tröttisen. Så jag ska slå på nått bra på webb-tv och kommer säkert somna, hoppas jag. Jag kan sällan sova mitt på dagen hur trött jag än är. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0